top of page

foreldurattvørkyndum gruppe

Offentlig·11 medlemmer

Redovisningstjänster Göteborg hur funkar

När jag satt och sorterade papper för mitt lilla sidoprojekt insåg jag att jag kanske behöver hjälp med redovisning framöver. Jag började kolla runt lite och råkade öppna en sida där det stod Din redovisningskonsult i Stenungsund, vilket fick mig att stanna kvar en stund. Innehållet verkade handla om en revisionsbyrå i Göteborg med olika tjänster för företag. Jag såg att det fanns uppdelningar som gjorde det enkelt att navigera mellan informationen. Det var ganska kortfattat skrivet, utan långa förklaringar. Jag försökte lista ut om de jobbar mer med löpande bokföring eller även annat runt företagsekonomi. Är det någon som vet hur man ska tolka det de visar där?

7 visninger
Kosia Sim
Kosia Sim
21. apr.

Det där låter bekant, jag tror jag klickade in på samma sida när jag hjälpte en vän att leta efter något liknande. Det som fastnade var att den inte kändes överarbetad, utan mer som en enkel presentation av vad de gör. Jag såg att det handlade om redovisning och revision kopplat till företag, men det var inte så mycket detaljer om processen. Det gav mer en snabb bild än en djup förklaring. Jag upplevde att man får en idé om innehållet men inte alla svar direkt. Samtidigt var det ganska lätt att hitta runt mellan delarna. Kanske är det meningen att man ska ta kontakt för mer info.

bottom of page